На колко години се сменя ремъка и ролките на 156 1,9 JTD ако не са минали 70 хил. км. ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Мисля,че тук е е мястото да изкажа по въпроса с заснежените улици.Та значи карам 147-ца 2.0-ка и много и се кефя на стабилизиращата си-ма.Голям кеф е като влизам в някои завои и и дам яко газ и врътна рязко волана,колата тръгва с вратите напред а аз само си връткyм леко геврека и подавам газ и кефа е налице.Общо взето много лесно се контролира но това е при скорост от порядyка на 20,30 kmhLast edited by juliano155; d.m.y г., 11:47.Alfa's do't drop oil...they mark their territory
Comment
-
Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение...
Comment
-
Първоначално публикувано от nelina Покажи съобщениеКолеги, 147 има ли с бял кожен салон?Alfa 147 1.9 JTD 8V 115 hp
Comment
-
Първоначално публикувано от MindFreak Покажи съобщениеКолеги, можле ми някой да ми каже, дали изпускателният клапан на турбото при 147 1.9 jtd 16v (140кс.) 2003г. е механичен ?
Мерси предварително за информацията
Има ел.клапан (соленоид) който управлява друг механичен клапан (който работи на вакум) и е на самата турбина а турбината е с променлива геометрия т.е. от там се разтоварва.
Дали се изразих правилно! Вакума минава през ел.клапана който се управлява от ЕКУ-то и той управлява клапана на турбината.
А ти какво точно имаш предвид?sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеТази кола няма изпускателен клапан на турбото.
Има ел.клапан (соленоид) който управлява друг механичен клапан (който работи на вакум) и е на самата турбина а турбината е с променлива геометрия т.е. от там се разтоварва.
Дали се изразих правилно! Вакума минава през ел.клапана който се управлява от ЕКУ-то и той управлява клапана на турбината.
А ти какво точно имаш предвид?извинявам се аз не съм се изразил правилно
, но имах предвид точно този механичен клапан на високото налягане, който работи на вакум и е на турбината ( който се оказа механичен а не електрически
)
Имам познат, който кара Голф 4 1.9 tdi 110кс. Човека е сменял именно този клапан преди време и понеже е механичен при поставянето му, вместо го да остави в полуотворено положение, неволно, тъй като е неудобно за слагане, го е оставил в напълно отворено положение. Колата от тогава върви адски много, няма чип няма нищо. За това се замислих,ако моя( който си е наред ) е подобен, дали да не го отворя малко за спорта, от чисто любопитство....или да не си правя експерименти.
Благодаря за отговора!
Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140кс.
Comment
-
Първоначално публикувано от MindFreak Покажи съобщениеАбсолютно те разбрах,колегаизвинявам се аз не съм се изразил правилно
, но имах предвид точно този механичен клапан на високото налягане, който работи на вакум и е на турбината ( който се оказа механичен а не електрически
)
Имам познат, който кара Голф 4 1.9 tdi 110кс. Човека е сменял именно този клапан преди време и понеже е механичен при поставянето му, вместо го да остави в полуотворено положение, неволно, тъй като е неудобно за слагане, го е оставил в напълно отворено положение. Колата от тогава върви адски много, няма чип няма нищо. За това се замислих,ако моя( който си е наред ) е подобен, дали да не го отворя малко за спорта, от чисто любопитство....или да не си правя експерименти.
Благодаря за отговора!
Ся твоя приятел не знам кво е правил, но ако го е оставил по-отворено по-вероятно да му се получи турбо дупка!
Ся твойта кола е с доста големи възможности и при качествен ремап си е сила!
Напиши от къде си в профила си.
Тук има доста можещи колеги които ще ти направят качествен ремап и ефекта ще е.....sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
Comment